Co je to blog aneb proč ho na webu mít a k čemu je dobrý
2. 12. 2020
Pokud se v online prostředí už chvíli pohybujete, určitě si pamatujete na období, kdy každá puberťačka měla svůj vlastní přeplácaný „blogísek“, na který přispívala pouze okopírovaný obsah z obdobných stránek. A možná díky tomu máte dojem, že blog není nic pro váš profi web.
Blog s originálním obsahem je v dnešní době nedílnou součástí dobrého a funkčního marketingu. Máme pro vás čtyři důvody, proč byste ho měli na svoje stránky zařadit i vy.
1. Nový obsah udělá váš web atraktivnější pro vyhledávače
Máte-li co říct, řekněte to. Kvalitní obsah vyhledávače ocení a zařadí váš web na lepší pozice. Díky SEO si ho oblíbí nejen vyhledávače, ale také potenciální čtenáři. Jaký obsah a klíčová slova přivedou relevantní návštěvníky, vám prozradí profesionálně zpracovaná analýza klíčových slov, která vám kromě blogu může pomoct i při tvorbě webových stránek.
2. Zvýšíte návštěvnost svých webových stránek
První bod nevyhnutelně povede k další výhodě. Díky lepší pozici ve vyhledávačích a vhodně zvoleným klíčovým slovům na váš web přijde více návštěvníků. A pokud tam najdou kvalitní obsah, který je zajímá, mohou se z nich stát pravidelní čtenáři. V kterémkoliv příspěvku je pak můžete vhodně odkázat na svou prodejní stránku.
3. Získáte nespornou výhodu
Díky blogu získáte náskok i před svou konkurencí. Ptáte se jak? Publikováním kvalitního obsahu dáte potenciálním zákazníkům jasně najevo, že oboru, ve které podnikáte, rozumíte. Zároveň jim poskytnete možnost nahlédnout do vašeho podnikání trošku blíže a zvýšíte svou důvěryhodnost.
4. Oslovíte potenciální zákazníky
Když budete pravidelně publikovat obsah, který bude pro vaše návštěvníky zajímavý a hodnotný, budou se na vaše stránky rádi vracet. A co víc, budou je doporučovat i dalším.
Tak získáte kvalitní publikum, které se dříve nebo později může stát i vašimi platícími zákazníky.