Komplexní web pro FLEXI 5 firemních webů pod jednou střechou
Kdo je klient
Zákazník, pan Michal Čáp, se na nás obrátil, abychom mu pomohli začlenit mnoho jeho činností a firem pod jednu střechu. Ať už to je kopírovací centrum, reklamní služby nebo investiční činnost, všemu se klient věnuje naplno.
Místem jednání ke tvorbě webu se stala jedna kavárna v centru Pardubic, kde jsme nad kávou společnými silami zhmotnili představy a pustili se do výroby webu.
Vlastnosti řešení
- Realizovaná činnost:
Tvorba webových stránek - Zaměření společnosti:
Kopírka v Pardubicích - Důvod realizace:
Být vidět na internetu
Podrobnosti naší spolupráce
45+
hodin tvorby webových stránek včetně plnění
30
dní od podpisu smlouvy byl web na světě
5
osobních jednání (snídaní) s klientem
"Na spolupráci s DF SOLUTIONS se mi nejvíce líbil osobní přístup a rychlost řešení.
Měsíc od prvního jednání jsme měli nové webové stránky. Na rozdíl od jiných společností, které jsem oslovil, mi DF bylo schopné vysvětlit důvody investic např. do analýzy klíčových slov.
Vždy jsem měl předem daný rozpoložkovaný seznam bodů tak, abych věděl, co za svoje peníze dostanu."
- Michal Čáp, majitel Flexikopírky a dalších firem v Pardubicích
Slovem projektového manažera
"Spolupráce s panem Čápem byla velice pohodová, avšak na profesionální úrovni. Pravidelnými jednání se staly společné snídaně v Caffetterii na třídě Míru v Pardubicích. Jednotlivé body u tvorby nového webu i e-shopu jsme tak postupně posouvali a ladili k dokonalosti.
Dostatečný čas jsme věnovali úvodní analytice (analýza klíčových slov, analýza konkurence, návrh struktury a SEO prvků) a díky tomu také dnes e-shop již vydělává."
- Patrik Bednář, projektový manažer
Průběh výroby nového webu
Úterý 28.1.2020
Úvodní jednání k možné spolupráci
S klientem jsme se sešli v kavárně v centru Pardubic a společně jsme si prošli podrobnosti o tvorbě webových stránek.
Úterý 28.1.2020
Návrh řešení nového webu
Ještě tentýž den, co jsme se s klientem sešli, jsme připravili návrh řešení nového webu součástí kterého byla také cenová kalkulace. Do několika hodin jsme měli potvrzení a mohli jsme se pustit do realizace.
Čtvrtek 30.1.2020
Založení implementace
Zákazníkovi jsme na našem testovacím serveru vytvořili implementaci s moduly, které chtěl na webu využívat. Implementaci jsme základě naplnili.
Úterý 3.2.2020
Jednání s klientem
Na jednání jsme si s klientem prošli smluvní podmínky, které jsme v zápětí podepsali.
Úterý 3.2.2020 - 23.2.2020
Plnění daty a testování
Celý web jsme naplnili dodanými podklady a také přišlo na řadu testování - všechny nejpoužívanější prohlížeče i zařízení.
23.2.2020
Závěrečné úpravy
Ladění webu jsme si nechali na konec února. Ladili jsme funkčnost výstupu pro uživatele, grafické podklady a další drobnosti.
27. února 2020
Spustili jsme nové webové stránky!
Činnosti, které jsme realizovali
- Podrobná analýza klíčových slov
- Zajištění e-mailových služeb a převodu schránek