Úvodní strategie pro sociální sítě prosperující start marketingových aktivit
Domluvíme-li se společně na propagaci v rámci Facebooku, Instagramu, Twitteru nebo podobné platformě, bude potřeba, abychom na začátku zpracovali strukturovanou úvodní strategii pro sociální sítě. Placená analýza zahrnuje důkladnou specifikaci propagace zpracovanou analytikem a specialistou na sociální média.
Analýza konkurence
Abychom věděli, jak silná je vaše konkurence v prostředí zvolené sociální sítě, a mohli jsme navrhnout ideální postup i výši kreditů investovaných do inzerátů, potřebujeme provést rychlou analýzu vaší konkurence.
Velice nám pomůže, když nám v této fázi sdělíte, jaké společnosti alespoň subjektivně vnímáte za svou konkurenci ať už celorepublikově nebo třeba jen v rámci vašeho regionu. O vše ostatní se postarají naši specialisté.
Grafické zpracování
Na základě získaných informací od vás, jakožto našeho zákazníka, a na základě ostatních získaných dat, navrhneme grafické zpracování příspěvků a sjednocující vizuální prvky. Obvykle tyto návrhy vychází z barevnosti a prvků vašeho webu či e-shopu a také loga. Pokud máte k dispozici logomanuál nebo například zpracovanou vizuální identitu firmy, budeme od vás tyto dokumenty potřebovat dodat před samotnou realizací.
V případě, že by si vaše internetová prezentace zasloužila ještě před spuštěním propagace nutné úpravy či dokonce kompletní rekonstrukci, můžeme se společně pobavit také o tvorbě webových stránek či e-shopu.
Komunikační strategie
Stručně popíšeme, kdo jsou vaši současní sledující na sociálních médiích a s ohledem na vaši firemní kulturu vám navrhneme, jakým tónem by bylo nejvhodnější s uživateli komunikovat a jak (ne)reagovat na případné komentáře i soukromé zprávy.
Harmonogram kampaní organických příspěvků na zvolené období
Představíme vám, jaké kampaně bude nejvhodnější realizovat, kdy je bude s ohledem na vaše aktivity nejužitečnější spustit a jaká investice do nich bude potřeba. Navrhneme vám konkrétní typy kampaní, jejich náročnost a vše potřebné.
Řekneme vám také, kdy jsou vaši fanoušci a sledující aktivní a kdy jim máte (nebo my) servírovat obsah - vhodné dny a časy pro publikaci organických příspěvků. Dozvíte se mimo jiné dosah svých současných příspěvků.
Celá úvodní strategie představuje přehledný dokument, který vám bude sloužit dlouhodobě a můžete se k němu opakovaně vracet. Sociální média se však rychle vyvíjí a mění, je proto dobré některé informace v průběhu naší spolupráce společně ladit.