Tvorba aplikace Nutriservis 3. díl: Evoluce jídelníčku - nové UX řešení
17. 4. 2020
Nejdůležitější část aplikace Nutriservis jsou jídelníčky. Od sestavování, po úpravu až po sdílení. Na to všechno jsme mysleli při novém, uživatelsky přívětivém zpracování tohoto modulu.
Pár čísel o projektu na úvod
+ 1 000
hodin práce na projektu
90
hodin strávených na jednání
+ 500
hodin programování nové aplikace
1
projektový manažer celého projektu
Články ze série Tvorba aplikace Nutriservis:
- díl: Popis zákazníka a jeho požadavky
- díl: Kompletní přepracování aplikace
- díl: Evoluce jídelníčku - nové UX řešení - právě čtete
- díl: Technická podpora na úrovni
- díl: Rozšíření aplikace o složenou potravinu
Výzkumy a analýzy na 1. místě
Nikdo z našeho týmu nechtěl a ani by nedokázal odhadnout, jak konkrétní uživatelé jídelníčky používají, v čem se ztrácejí a nebo co je pro ně největší úspora času. Proto přišly do hry analytické nástroje, díky kterým jsme si tyto dotazy dokázali zodpovědět. A jaké jsme použili nástroje?
- Počítadlo Google Analytics pro měření návštěvnosti stránek a dalších analytických údajů,
- a trackovací nástroj Hotjar pro sledování ukazatele myši a celkové zhodnocení práce jednotlivých uživatelů s aplikací.
Evoluce jídelníčků, žádná revoluce
Vzhledem k tomu, že stávající uživatele jsme nechtěli s novým řešením vyděsit, tak jsme pouze přepracovali prvky, které v aplikaci byly a případně jsme je poskládali do ucelenější podoby.
Nový vzhled jsme konzultovali hned s několika zainteresovanými osobami, které s aplikací pracují a operativně jsme zpracovávali požadavky na úpravu a další body.