Tvorba aplikace Nutriservis 3. díl: Evoluce jídelníčku - nové UX řešení

17. 4. 2020

Nejdůležitější část aplikace Nutriservis jsou jídelníčky. Od sestavování, po úpravu až po sdílení. Na to všechno jsme mysleli při novém, uživatelsky přívětivém zpracování tohoto modulu.

Pár čísel o projektu na úvod

+ 1 000

hodin práce na projektu

90

hodin strávených na jednání

+ 500

hodin programování nové aplikace

1

projektový manažer celého projektu

Články ze série Tvorba aplikace Nutriservis:

Výzkumy a analýzy na 1. místě

Nikdo z našeho týmu nechtěl a ani by nedokázal odhadnout, jak konkrétní uživatelé jídelníčky používají, v čem se ztrácejí a nebo co je pro ně největší úspora času. Proto přišly do hry analytické nástroje, díky kterým jsme si tyto dotazy dokázali zodpovědět. A jaké jsme použili nástroje?

  • Počítadlo Google Analytics pro měření návštěvnosti stránek a dalších analytických údajů,
  • a trackovací nástroj Hotjar pro sledování ukazatele myši a celkové zhodnocení práce jednotlivých uživatelů s aplikací.

Výzkum a analytika pro novou aplikaci Nutriservis

Evoluce jídelníčků, žádná revoluce

Vzhledem k tomu, že stávající uživatele jsme nechtěli s novým řešením vyděsit, tak jsme pouze přepracovali prvky, které v aplikaci byly a případně jsme je poskládali do ucelenější podoby.

Nový vzhled jsme konzultovali hned s několika zainteresovanými osobami, které s aplikací pracují a operativně jsme zpracovávali požadavky na úpravu a další body.

Jak jídelníčky v nové aplikaci vypadají

Jak vypadají jídelníčky v nové aplikaci Nutriservis

Zajímají vás další informace?Napište nám, rádi vám odpovíme