Tvorba aplikace Nutriservis 4. díl: Technická podpora na úrovni
21. 4. 2020
Díky integracím, které jsme pro administrátora aplikace zprovoznili, je technická podpora pro uživatele aplikace na opravdové úrovni. Nastavili jsme propojení se službou Smartsupp, která poskytuje online chat a do něj se administrátorovi propisují data o uživatelích.
Pár čísel o projektu na úvod
+ 1 000
hodin práce na projektu
90
hodin strávených na jednání
+ 500
hodin programování nové aplikace
1
projektový manažer celého projektu
Články ze série Tvorba aplikace Nutriservis:
- díl: Popis zákazníka a jeho požadavky
- díl: Kompletní přepracování aplikace
- díl: Evoluce jídelníčku - nové UX řešení
- díl: Technická podpora na úrovni - právě čtete
- díl: Rozšíření aplikace o složenou potravinu
Implementace služby Smartsupp
Pomocí aplikace Smartsupp je k dispozici online podpora nabízející poradenství klientům aplikace. Aplikace Nutriservis je propojená přímo s aplikací Smartsupp a je možné z chatu jednoduše přejít na detail uživatele v systému.
Co vidí administrátor o uživateli
Operátor nebo administrátor, který stojí za aplikací Nutriservis, vidí údaje o přihlášeném uživateli se kterým komunikuje a má možnost rychle zjistit a reagovat na dotazy.
Jaká obecná data o přihlášeném uživateli jsou k dispozici:
- jméno a příjmení,
- e-mailová adresa,
- lokalita (dle IP adresy),
- zařízení a prohlížeč, ze kterého uživatel píše,
- poznámka operátora,
- historie procházení stránek.
Jaká data z aplikace Nutriservis o přihlášeném uživateli jsou k dispozici:
- ID uživatele,
- typ využívané aplikace,
- datum expirace,
- odkaz na detail uživatele v administraci aplikace.
Snímek obrazovky aplikace Smartsupp