Výsledky webu od DF bych přál každému Rozhovor s panem Moslerem, zástupcem Gaetano Caffe
2. 11. 2020
„Většina agentur se o vás stará jen na začátku spolupráce. Když pak potřebujete něco opravit nebo doladit, tak je ticho po pěšině. S DF je to úplně jiná spolupráce - vše funguje. Sami se ptají, přijdou s novým návrhem,“ říká o spolupráci pan Mosler.
Úvodní informace
Představte nám na začátek vaši firmu. Co je Gaetano Caffe a jaká je Vaše role?
Gaetano Caffe je společnost, která nabízí zákazníkům produkty a služby spojené s kávou. Zajišťujeme pronájem a servis kávovarů a přes e-shop prodáváme kávu a další doplňky.
Moje role je ta hlavní. Stojím za vším, co se ve firmě děje od obchodu až po servis.
Když se řekne DF a vaše firma - vidíte něco společného?
To, že nám jde nám o společnou věc. Snažím se prostřednictvím nabídky na webových stránkách prodat to, co umím nejlépe a DF zná způsob, kterým se toho dá dosáhnout.
Jak probíhal začátek spolupráce s DF
Když se vrátíme k začátku naší spolupráce. Jak jste na nás narazil? A proč jste oslovil pro tvorbu vlastních webových stránek právě nás?
Znal jsem jednatele, pana Dorufa, díky předchozí spolupráci. Když jsem pak založil svou firmu, potřeboval jsem ji trošku rozjet. A v té době jsme s panem Dorufem začali opět spolupracovat.
Jsem za to rád, protože nabídka služeb v DF je tak široká, že se nemusím dívat jinam.
Proč jste se vůbec rozhodl pro nové webové stránky? Co bylo hlavním impulzem?
Nelíbily se mi ty stávající a chtěl jsem nějakou změnu. Chtěl jsem být víc vidět na internetu.
A splnilo se vaše očekávání? Jste víc vidět?
Určitě ano. Začaly mi chodit poptávky na pronájem kávovarů, lidé mě více kontaktují a na nově spuštěném e-shopu je již několik objednávek.
Přípravné práce před tvorbou webu a e-shopu
Zpracovávali jsme pro vás před samotnou realizací webu nějaké přípravné práce?
Ano, zpracovali jste mi úvodní strategii a podle toho pak nastavili celý web tak, aby směřoval na ty správné lidi.
Co se týče e-shopu, tak mi DF zpracovalo analýzu klíčových slov včetně návrhu obsahu pro vyhledávače.
Připravili jsme pro vás i obsah webu – například texty, fotky, videa?
Určitě. Připravili jste fotky, které jsou krásné, čisté a prostě bezvadné. Stejně tak i text. Něco málo je moje práce, ale za většinou obsahu stojí DF.
Jakou pro vás mají tyto přídavné práce hodnotu?
V podstatě je to taková moje výkladní skříň. Není třeba už k tomu nic říkat, návštěvníci webu tam najdou o mé činnosti všechno, co potřebují.
Co jsme pro Vás dělali v oblasti tvorby nové www prezentace?
Vlastně všechno. Od celkového vzhledu až po fotky a další obsah. Výsledkem je web, se kterým se krásně pracuje.
I z pohledu laika vidím, že na webu je spousta věcí, bez kterých by nemohl být úspěšný.
Očekávání vs. realita
Splnili jsme vaše očekávání ohledně výsledného webu? Nebo došlo k vystřízlivění?
Naprosto splnili. Za půl roku, co web běží, jsem nepřišel na nic, co bych udělal jinak.
A e-shop? Zkrátka jedna radost.
Co říkáte na kvalitu webových stránek, jste s výsledkem spokojen?
Ano, jsem. Na začátku jsme si řekli, jaký by web měl být a takový i je, takže nemám co vytknout.
Jak hodnotíte rychlost webových stránek? Jste spokojen a je podle vás rychlost dostatečná?
Běhají opravdu pěkně. Prostě „pink“ a jste tam. Žádné dlouhé načítání stránek, tak to má být.
Výsledky webu a e-shopu aneb jejich výkon
Jaké výsledky vám nové stránky přinesly? Zaznamenal jste po spuštění nějakou změnu?
Určitě. Chodí mi přes webové stránky mnohem víc poptávek.
Web je mnohem víc vidět, třeba i ve vyhledávačích a uživatelé na něj reagují.
Víte, jací návštěvníci chodí na vaše stránky?
Troufnu si říct, že ano. Jsou to hlavně zástupci firem, kteří reagují na nabízenou službu.
Většinou se jedná o pronájem kávovarů, což bylo naším cílem.
DF buduje značku na tom, že tvoří úspěšné stránky, které přinášejí výsledky – můžete se pod to podepsat? Podle čeho takto soudíte?
Jednoznačně ano a dokonce i velmi rád.
Soudím podle poptávek na webu a reálných objednávek na novém e-shopu.
Co na to říkají zákazníci
Máte na nové webové stránky zpětnou vazbu od svých klientů? Co na nich hodnotí pozitivně nebo negativně?
S negativním názorem jsem se nesetkal.
Zatím mi lidé nové stránky pouze chválí.
Dokážou se vaši klienti na webových stránkách rychle zorientovat a najdou tam všechno, co potřebují?
Zorientují se úplně bez problému, ptám se vždy daného zákazníka se kterým jsem v kontaktu. A zatím mi nikdo neříkal, že by mu tam něco chybělo.
Marketing a další služby
Odebíráte od nás další služby?
Ano, zajišťujete mi kampaně na sociální sítě pro web i pro e-shop.
Na začátku jste připravili úvodní strategii pro sociální sítě, založili facebookovou stránku, vše nastavili a posléze také vše spustili.
Všímají si vaši zákazníci, že se vaše firma propagaci opravdu věnuje, tj. že šlapete do marketingu?
Určitě. Stávající zákazníci reagovali i na to, že mám nově také e-shop.
Ale myslím, že v dnešní době je potřeba aktivně nabízet služby firmám i koncovým zákazníkům.
Plánujete s námi další spolupráci do budoucna?
Určitě něco provedeme. ?
Doporučení a proč
Co se vám na naší spolupráci nejvíce líbí?
Líbí se mi, že co si řekneme, to platí.
Pokud se na něčem domluvíme, tak už se o to nemusím dál starat. Všechno zajistíte.
Co oceňujete na našich osobních jednáních?
Pravidelnost. Řešíme spolu všechny věci v nejbližším možném termínu. Často je to hotové okamžitě.
Najdete něco, co se vám na naší spolupráci nelíbí? Je něco v čem bychom se mohli zlepšit?
Musel bych hodně dlouho přemýšlet…
Jaký byl z vašeho pohledu nejúspěšnější dílčí krok, který jsme pro vás realizovali? Je nějaký, který opravdu utkvěl?
V podstatě to jsou všechny kroky od návrhu stránek až po spuštění. Sám bych to nikdy nezvládl.
DF mi pomohla dostat mou firmu na internet.
Jaké máte zkušenosti s předchozími dodavateli?
Většina agentur se o vás stará jen na začátku spolupráce. Když pak potřebujete něco opravit nebo doladit, tak je ticho po pěšině.
V DF funguje všechno od A do Z. Sami se ptají, přijdou s novým návrhem. Je to prostě úplně jiná spolupráce.
Čím se z vašeho úhlu pohledu lišíme od konkurence? Máte srovnání, v čem jsme jiní než vaši předchozí dodavatelé webových stránek?
Profesionalita a přístup k zákazníkovi. To vás odlišuje od spousty jiných marketingových agentur. A takhle to má vypadat. Když něco potřebuji, řeknu vám to a přijde okamžitá odezva.
Z čistě lidského pohledu - sedli jsme si? Šel byste s námi na pivo, i kdybychom se nebavili o práci?
Ano, jdeme? ?
Nehledě na to, že už jsme jednou na pivu byli.
Doporučil byste nás svým známým, zákazníkům, kolegům? Proč byste nás doporučil dál?
Určitě. Neznám nikoho lepšího. Takže když se někdo z mých známých bude chtít začít propagovat na internetu, tak vás doporučím.