Systém a řád pro dluhopisy.cz 1. díl: Konsolidace dat v jednom systému
6. 4. 2020
Společnost Centrum Dluhopisů s.r.o. využívala více než 5 nezávislých systémů, na základě nichž procesně řídila zakázky. Systémy spolu navzájem nekomunikovaly, bylo nutné pamatovat si do každého zvlášť přihlašovací údaje a obsluha v nich pracovala nezávisle na ostatních systémech.
Pár čísel o projektu na úvod
1 250
hodin práce na projektu
75%
úspora času na zpracování poptávky
330
hodin strávených u klienta
100%
zabezpečení systému
Články ze série Systém a řád pro dluhopisy.cz:
- díl: Konsolidace dat v jednom systému - právě čtete
- díl: Automatické generování dokumentů
- díl: Přehledné a uživatelsky přívětivé statistiky
- díl: Dvoufaktorová autorizace
Používané systémy a aplikace
Pracovníci společnosti využívali všechny tyto aplikace:
- hlavní webové stránky společnosti Centrum Dluhopisů - dluhopisy.cz
- kontaktní centrum Daktela pro telefonní hovory v callcentru
- aplikace Freelo.cz pro řízení a správu úkolů při pracovním procesu
- aplikace Smartsupp s možností online chatu pro uživatele webu
- Google & Excel dokumenty, které byly velkého rozsahu
- aplikace SmartEmailing pro odesílku marketingových sdělení
- aplikace kurýrní služby pro doručování smluvních dokumentů
Primárním účelem zavedení systému do společnosti byla automatizace interních procesů, zvýšení efektivity a konsolidace dat.
Výhody zavedení nového webového systému
- poptávky, objednávky a kontaktní formuláře jsou automaticky integrovány do webového systému (CRM)
- CRM má v sobě integrovanou funkčnost call centra, s klienty je možné komunikovat přímo ze systému, který je pomocí API napojený na callcentrum
- procesní řízení zakázky probíhá v rámci systému, který úkoluje jednotlivé pracovníky na základě aktuálního stavu objednávky
- byly také automatizovány platební operace, do CRM lze importovat platby z bankovních výpisů či přímo přes API banky, dále CRM generuje soubory pro hromadné platební operace ve formátech ABO a Multicash
- automatické exporty a importy dat z webového systému a nebo zpět do CRM